سایت بالاترین در چنگال وزارت بدنام اطلاعات


سایت بالاترین در ۲۴ساعت گذشته مورد یورش بیمانند سایبری های رژیم فاشیزم دینی قرار گرفته. اگر در گذشته کاربری جرات دفاع از اندیشه ضدبشری آخوندی را نداشت. امروزه ساندیس خوران و متجاوزین به حقوق ملت ایران، در قالب کامنت، آشکارا از سرکوب حمایت میکنند.

بمانند همیشه این یورش با یک فرار به جلو از سوی آنان صورت گرفته و در حالیکه خود این سایت را مورد یورش قرار داده اند، اپوزیسیون خویش را مسئول آن میدانند.
در این سایت امروزه میتوان اتحاد نامقدس حزب همیشه خائن توده، اکثریتهای ذوب شده در دستگاه ولایت و پاسدارانی که به لباس سبز مزین گشته اند را شاهد بود.
پیش درآمد این حمله نیز، بستن حسابهای برخی از کاربران به دلایل واهی، آنهم برخی تا چندماه! بود. در نخستین لینکهای آمده علیه اپوزیسیون، بخوبی آشکار بود که
۱) یا رژیم در آستانه زهر خوردن دیگری است، که بمانند همیشه انتقام آنرا از مخالفین خویش میگیرد. همانگونه که پس از خوردن جام زهر توسط خمینی دجال کفن پاره، رژیم دست به کشتار زندانیان سیاسی زد.
۲) یا اپوزیسیون رژیم در چند قدمی یک پیروزی است، که رژیم تلاش دارد با حمله های سایبری، از شدت این ضربه بکاهد.
هرچه هست، دست اندرکاران بالاترین امروزه با دشواریهای بسیاری روبرو هستند. آنها مجبور هستند میان، آزادی بیان، اصل طلایی ضددیکتاتوری و کنار آمدن و باج دادن به رژیم یکی را انتخاب کنند.
صورت مسئله اختلاف عقیدتی با برخی کاربران نیست. اصل آزادی بیان در این سایت در خطر است. سایت بالاترین اگر که در برابر این حمله کوتاه بیاید، باید که فاتحه خود را، آنطور که رژیم نیز در پی آنست، خود بخواند.

بیجهت نیست که پس از بستن موقت حسابهای کاربران آزادیخواه به دلایل واهی، چه موقت و چه بلند مدت، نوشته ایی  لینک شده به سایتهای زنجیره ایی وزارت اطلاعات، که چند قانون این سایت را همزمان نقض میکند:

1) استفاده وبلاگی از بالاترین

2) لینک تکراری با تغییر آدرس

اینهمه امتیاز می آورد. آخر رژیم پابگور آخوندی، حتی یک لینک در سایت بالاترین را از سوی مخالفین خویش برنمیتابد!

یکی از کاربران این سایت نوشته خوبی در اینباره نگاشته که توجه شما را به آن جلب میکنم.