الاغ تروا و دانش آموزان شین آباد


دانش آموزان شین آبادی و ابراهیم نبوی |  بیش از یکهفته است که خانواده‌های دانش آموزان شین آباد بهمراه فرزندان خود در تهران منتظرند. روز ۱۵ آذر سال ۹۱ در پی یک آتش سوزی در دبستان ندای انقلاب روستای شین آباد در پیرانشهر، ۲۸ دانش آموز دچار سوختگی شدند و ۲ دانش آموز جان خود را از دست دادند. حکومت پرداخت هزینه درمان آنها را پذیرفت. اکنون مسئولان بیمارستان «فاطمه زهرا» با اعلام اینکه هزینه درمان آنان به حساب بیمارستان پرداخت نشده است، از درمان آنها خودداری میکنند. پدر یکی از دانش آموزان میگوید: «کار ما شده از وزارت بهداشت به آموزش و پرورش رفتن، این وزارتخانه‌ها ما را به هم پاس میدهند.» آری، اینچنین است بهداشت و آموزش و پرورش کودکان میهن در چنگال فاشیزم دینی.
فراسوی مرزهای «اسلام عزیز» ، دلقلک نظام، پیشنهاد کننده طرح الاغ تروا برای به خاموشی کشاندن جنبش، روزی نیست که در کنار برنامه‌های سیرک‌اش از استرالیا گرفته تا اروپا، از بازگشت به خیمه نظام سخن نراند و آن را تبلیغ نکند. از تازه‌ترین نمایشهای این دلقک، داد و فغان از تاراج اموالش، بویژه کتابهایش! (تبلیغ ناشیانه برای چرندیاتش) در بلژیک است. وی یادش رفته که در مصاحبه با روزنامه حکومتی عصر ایران، از درآمد ۲۰۰۰ یورویی ماهانه خویش سخن رانده است. ابراهیم نبوی در فیسبوک «حرامش» خبر از بردن کتابهایش توسط شرخر بلژیکی بخاطر پرداخت نکردن ۱۷۰۰ یورو بدهی درمان به بیمارستان در بلژیک کرده است. در حالیکه در مصاحبه اش میگوید: » اجاره‏‌نامه ۹ ساله به ۷۰۰ یورو، الان هم اجاره‌خانه همان ۷۰۰ یورو است. درآمد من هم در این سال‌ها کما بیش دو هزار یورو بوده. من ۹ سال است که در سایت «روزآنلاین» کار می‏‌کنم و حقوقم در این سال‌ها تغییر نکرده. منظورم این است که من هیچ مشکلی اینجا ندارم.» وی در همان مصاحبه بخشی از آلودگی خویش به فاشیزم دینی را افشاء کرده و میگوید: « با خیلی از آنها سال‌ها از نزدیک رفیق بودم. من حداقل سه سال مدیرکل آقای آخوندی وزیر مسکن در وزارت کشور بودم، با علی جنتی دو سال در صداوسیما همکار بودیم و خیلی از همکلاسی‏‌های من وزرای کابینه فعلی و حتی قبلی‏‌اند. آقای وحیدی هم‏‌دانشگاهی من بود، آقایان توفیقی و معین نیز هم‏‌دانشگاهی من بودند.» باید دانست که در کشور «کفر» بلژیک، نخست درمان میکنند پس از آن دنبال هزینه هستند. دوم اینکه، افراد فقیر از هزینه درمان بطور کامل معاف هستند و بیمه درمانی دولتی شامل حال آنان است. این امر حتی شامل دلقک نظام فاشیستی هم میشود. بلژیک، بمانند دیگر کشورهای متمدن، در درمان افراد، به عقیده آنان کاری ندارد. سوم اینکه، با توجه به درآمد ۲۰۰۰ یورویی دلقک نظام، بخاطر بیمه بودنش، بخش کوچکی از هزینه درمان را باید بپردازد: ۱۷۰۰ یورو.
ایکاش دانش آموزان شین آبادی در بلژیک زندگی میکردند و کشورهای اروپایی، دلقکان و مزدوران نظام مبتنی بر فاشیزم دینی را از این کشورها اخراج!

پاسخی بگذارید

